سایت عکس و سرگرمی
قیمت سوئیچ شبکه
قیمت سوییچ
قیمت سوئیچ
قیمت گوشی سامسونگ
قیمت پاور بانک
قیمت گوشی موبایل
دوربین مداربسته
قیمت پرینترهای اچ پی
قیمت چاپگر
قیمت پرینتر
رک سرور
قیمت ups
قیمت یوپی اس
قیمت مانیتور
قیمت مادربرد
لپ تاپ
قیمت مودم تی پی لینک
قیمت مودم دی لینک
قیمت سوئیچ سیسکو
قیمت سوئیچ
قیمت آلین وان
قیمت لپ تاپ ایسر
قیمت لپ تاپ اچ پی
قیمت لپ تاپ لنوو
قیمت لپ تاپ ایسوس
قیمت نوت بوک
قیمت لب تاب
قیمت لپ تاپ
قیمت هارد سرور
قیمت رم سرور
قیمت سرور اچ پی
خرید سرور
قیمت سرور
close
اصل اول صراحت مطلق است. از خود بپرسيد آيا هنگام دعا با خدا كاملاً صادق نابزيست

نابزيست

درباره انواع اموزش هايي براي حرفه اي شدن در كسب و كار

اصل اول صراحت مطلق است. از خود بپرسيد آيا هنگام دعا با خدا كاملاً صادق

اصل اول صراحت مطلق است. از خود بپرسيد آيا هنگام دعا با خدا كاملاً صادق هستيد؟ تعداد كمي از مسيحيان كاملاً صادق هستند. تعداد كمي از مردم كاملاً رك خواهند بود و مردم عادت دارند مردم را در بهترين حالت خود ببينند. وقتي با مردم ملاقات مي كنيد، مانند امروز كراوات مي بنديد. اين عادت ماست. ما اين كار را معمولي انجام نمي دهيم، بلكه آرايش و مدل موهايمان را براي ملاقات با مردم انجام مي دهيم. حتي به صورت كلامي، وقتي در خانه و با گروه زيادي از مردم صحبت مي كنيم، مي توانيم بسيار متفاوت باشيم. نشان دادن بهترين هاي ما چيزي است كه همه مي دانيم. اين بزرگترين مشكل نيست.
بزرگ ترين مشكل اين است كه وقتي به سوي خدا مي رويم هميشه اين گونه هستيم، خدا را با بهترين طرف ملاقات مي كنيم و در پيشگاه خدا رفتار مي كنيم. لحن صدايي كه با خدا صحبت مي كنيد با لحن معمولي شما متفاوت است و واژگاني كه استفاده مي كنيد متفاوت است. هنگامي كه در برابر خدا دعا مي كنيم، به طور خودكار كلماتي را به زبان مي آوريم كه براي گوش ما خوشايند است، كلماتي كه مطابق با شنيدن خدا باشد. ما در اصل از شخص خاصي متنفر بوديم، شايد از يك برادر يا خواهر يا همكار در شركت، اما در مورد دعا در پيشگاه خدا چطور؟ ما اين را نمي گوييم، از خدا مي خواهيم كه به او كمك كند تا تغيير كند، يا از خدا مي خواهيم كه به ما كمك كند او را بپذيريم. قرار نيست به خدا بگوييم كه من واقعاً از اين مرد متنفرم، تا ته دل از آن متنفرم. تو جرات نداري اين چيزا رو پيش خدا بگي. اما اين چهره واقعي شماست! آيا فكر مي كنيد خدا از شما مي خواهد كه دروغ بگوييد تا سخاوتمند و شايسته باشيد؟ مي خواهيد بهتر صحبت كنيد؟ فكر ميكني الان ميخواي پيش خدا حرف بزني؟
بنابراين مشكل اين است كه ما آنقدر عادت كرده‌ايم كه بهترين‌هاي خود را به مردم نشان دهيم كه واقعاً صادق نيستيم. من حتي شك دارم كه ما واقعاً در مورد خودمان صادق باشيم. من معتقدم كه نبايد باشد. تعداد كمي از مردم حاضرند با خود برهنه خود روبرو شوند. پذيرفتن حقيقت عريان سخت است. ما نمي‌خواهيم بپذيريم كه هنوز مي‌خواهيم از بسياري جهات از تعهد اجتناب كنيم، تمايل داريم بهاي آن را نپردازيم، يا هنوز خواسته‌هاي خودخواهانه زيادي در ما وجود دارد، به طور مبهم مي‌دانيم، اما نمي‌خواهيم آن را به وضوح ببينيم. ، نمي خواهيم با آن روبرو شويم، ما آن را بلافاصله مي دانيم آن را كنار بگذاريد.
پذيرفتن حقيقت عريان سخت است. تماشا و دعا مستلزم اقرار و صحت حقايق است. در غير اين صورت چگونه بيدار شويم؟ چشمانت را مي بندي چون حقيقت را دوست نداري، آنقدر واضح است كه نمي خواهي بيدار شوي، مي خواهي بخوابي، نمي خواهي حقيقت را ببيني.
تظاهرات عيسي خداوند از تماشا و دعا در باغ جتسيماني
نماز مواظب چيست؟ البته من آنچه كتاب مقدس مي گويد را خواهم خواند. بياييد به فصل بيست و ششم انجيل متي برگرديم، جايي كه خداوند عيسي به شاگردان خود آموخت كه هميشه مراقب باشند و دعا كنند تا مبادا در وسوسه شوند. و خداوند عيسي خود نشان داد كه تماشا كردن و دعا كردن چيست. خواهيد ديد كه آنچه خداوند عيسي به شاگردانش آموخت، خودش انجام داد. او كامل ترين مثال را نشان داد كه معني تماشا و نماز چيست. شاگردان هوشياري نداشتند، شيطان به آنها حمله كرد و آنها چيزي نمي دانستند. خداوند عيسي گفت كه آنها امشب سقوط خواهند كرد، و شاگردان آن را باور نكردند. اما خداوند عيسي همه چيز را كه قرار بود اتفاق بيفتد، از جمله اينكه چگونه شيطان به شاگردان حمله خواهد كرد، چگونه شاگردان شكست خواهند خورد، كاملاً درك كرد و او همه چيز را كاملاً مي دانست.
در اين حالت هوشياري، خداوند عيسي چگونه با خدا دعا كرد؟ امروز به آيه سي و نهم مي پردازيم كه دعاي حضرت عيسي خداوند است: «او اندكي جلو رفت و به روي خود افتاد و دعا كرد: «اي پدرم، اگر ممكن است اين جام از من بگذرد. ، اما نه آنطور كه من فقط مي خواهيد.» اين محتوا و تمركز دعاي خداوند عيسي است. البته خيلي هم نماز مي خواند نه يك جمله. من تخمين مي زنم كه خداوند عيسي بايد نيم ساعت يا حتي يك ساعت دعا مي كرد. زيرا هنگامي كه او برگشت، تمام يازده شاگرد به خواب رفتند. حتي اگر تازه از كوه رفته و ورزش را تمام كرده باشند، بعيد است كه به اين سرعت بخوابند.
عيسي خداوند در اينجا به خدا چه مي گويد؟ اگر ممكن است لطفا اين جام را از من بگيريد. اين فنجان چيست؟ همانطور كه همه مي دانند، يعني حمل صليب بايد بسيار ساده باشد. يعني «اگر ممكن است مرا از مصلوب شدن در امان بدار.» اشتباه شنيدم؟ خداوند عيسي به خدا گفت، لطفا اجازه نده كه مصلوب شوم. چي شده؟ خداوند عيسي چه مي كند؟ او براي مصلوب شدن به اين دنيا آمد كه از مدتها قبل مي دانست. او همچنين بارها به شاگردان خود گفت: "من طرد خواهم شد" و "در دست سران كاهنان و علما. آنها به من حمله خواهند كرد و حتي مرا خواهند كشت و من در روز سوم زنده خواهم شد." قبلاً پيشگويي شده بود بارها اين اتفاق افتاد. در آخرين لحظه، شبي كه قرار بود اين اتفاقات بيفتد، به خدا گفت: «بهتر است اين كار را نكني، اگر ممكن است مصلوب نشدن اشكالي ندارد؟» آيا تا به حال فكر كرده ايد كه خداوند عيسي مسيح است. مثل اين؟
من به شما مي گويم، من سال هاست كه اين متن را خوانده ام، و تصور اينكه خداوند عيسي نمي خواهد مصلوب شود دشوار است. طبيعي است كه من و تو نمي خواهيم به صليب كشيده شويم. اما هرگز فكر نمي كردم كه خداوند عيسي به خدا بگويد: "من واقعاً نمي خواهم مصلوب شوم. آيا نمي توانم مصلوب شوم؟" تصورش سخت است. در آخرين لحظه، خداوند عيسي عقب نشيني كرد، به اين اميد كه او مصلوب نشود. خداوند عيسي نه تنها عقب نشيني كرد و نخواست مصلوب شود، بلكه دهان خود را به خدا بخواهد: "اي پدر، اگر مي تواني، لطفاً اين جام را برداريد تا مجبور نشوم مصلوب شوم." چه جراتي داري! خدا از تو خواسته كه مصلوب شوي، چانه ميزني؟ چگونه خداوند عيسي مي تواند اينگونه با خدا دعا كند؟ بنابراين ما نمي توانيم آن را بپذيريم. به شما مي گويم، سال ها بود كه نمي توانستم آن را تحمل كنم. چرا خداوند عيسي اينگونه صحبت كرد؟
سطح صراحت مطلق خداوند عيسي فراتر از تصور ما است. آيا خداوند عيسي واقعاً چنين است؟ آن وقت فقط مي توانيم بپذيريم كه او واقعاً چنين است. آيا به من مي گوييد كه خداوند عيسي مبالغه مي كند؟ آيا در حال نوشتن مقاله هستيد؟ البته كه نه. اين واقعيتي است كه ما نمي خواهيم بپذيريم. آيا خداوند عيسي چنين پوسته اي است؟ گفتي كه سه روز بعد مصلوب ميشي و زنده ميشي. فقط سه روز! سه روز صبر كنيد و تمام دنيا نجات خواهد يافت. برو سرت! خداوند عيسي هيچ دليلي براي بد بودن ندارد. بنابراين من نمي توانستم اعتراف مطلق حضرت عيسي را بپذيرم، حضرت عيسي چنين افكاري در دل داشت و با چنين افكاري اعتراف كرد كه اين كاري است كه ما نمي توانيم انجام دهيم. وقتي عيسي خداوند در حضور خدا راه مي رفت، اصلاً هيچ تظاهر و هيچ سخن روحاني وجود نداشت، او فقط گفت: "من نمي خواهم مصلوب شوم، مي خواهم اين جام را بردارم." عيسي خداوند واقعاً مي تواند بگويد. اين. من و شما چه كسي جرات گفتن اين حرف را داريم؟ ما حتي نمي خواهيم اعتراف كنيم كه آنقدرها هم بد نيستيم.
بنابراين، ما از شنيدن اين سخنان خداوند عيسي شوكه شديم، زيرا طرز فكر ما با عيسي خداوند متفاوت است. بنابراين ما اغلب او را درك نمي كنيم. اين من و تو هستيم، ما جرات اعتراف به آن را نداريم. اما اين حقيقت ماجراست. آيا ما واقعاً اينقدر متعهد هستيم؟ آيا ما آنقدر كه فكر مي كنيم حاضريم اراده خدا را انجام دهيم؟ يا اينكه بعضي چيزها را كه نمي‌خواهيم ذكر كنيم پنهان مي‌كنيم و بعد در دعا چند كلمه معنوي مي‌گوييم و احساس مي‌كنيم خيلي روحاني هستيم؟ پس شما نماز نمي خوانيد.
بايد با روح دعا كرد
خدا با مردم بازي نمي كند. نيازي نيست چهره خوبي داشته باشيد، نيازي نيست سخاوتمند باشيد. صراحت مطلق نزد خداوند لازم است، زيرا دعا با دهان نيست، بلكه با روح است. روح عميق ترين بخش يك فرد است البته چيزهاي بيروني دروغين هستند رفتن به عميق ترين قسمت خود واقعي شماست. براي رسيدن به خدا به روح نياز داريد. يوحنا 4:24 مي گويد كه خدا روح است و همه كساني كه خدا را مي پرستند بايد از روح خود براي تماس با خدا استفاده كنند. پس مجبور نيستي با روحت با خدا تماس بگيري.خدا گوش نميده فقط روح و روح ميتونن با هم ارتباط برقرار كنن.

اگر با روحيه خود شروع نكنيد و اعتراف مطلق نكنيد، بيهوده خواهيد بود، خداوند دوست ندارد صحبت هاي مردم را بشنود. البته ما بايد با مشكل درون خود روبرو شويم. بدون اذعان به وجود اين مشكلات، چگونه با آنها برخورد كنيم؟ بنابراين زندگي معنوي ما سال به سال پيشرفت نمي كند زيرا از مشكلات فرار مي كنيم. شما بايد با مشكل روبرو شويد و فرصتي براي مقابله با آن داشته باشيد.

مواجهه با مشكلات روحي فقط طلب بخشش از خداوند نيست، طلب بخشش از خداوند است، اين يك اعتراف واقعي نيست. از آنجا كه نوع ديگري از افراد بسيار خاص هستند، آنها از اعتراف به مشكلات خود خوشحال مي شوند، فكر مي كنند افكار بد دارند و مشكلات جسمي زيادي دارند. زيرا در دل مي پندارند كه اعتراف به گناه نشان دهنده معنويت و فروتني است. آنها دوست دارند تواضع خود را در برابر مردم نشان دهند، بنابراين در حضور مردم به گناهان خود اعتراف مي كنند. اما آنها به روشني فكر نمي كردند و احساس مي كردند كه تشخيص همه گناهانشان امن ترين كار است. آيا اين طرز فكر يك اعتراف واقعي به گناه است؟ او در حالت آماده باش نبود، فقط چشمانش را بست و مدام خود را متهم مي كرد و فكر مي كرد ضرري نخواهد داشت، درست است؟ البته كه نه.

بزرگترين دشمن خودت هستي

شما بايد واقعاً مشكل خود را بدانيد. نه با دهان، بلكه با روح، و با مشكل برخورد جدي كنيد. خواهيد ديد كه هوشياري خداوند عيسي در اينجا بسيار بالاست. او نه تنها به وضوح مي داند كه در اطرافش چه مي گذرد، بلكه تا حدي مي داند كه ما نمي توانيم آن را درك كنيم، يعني مي فهمد كه بزرگترين دشمن خودش است.

او نه تنها شيطان و محيط را درك مي كند، بلكه مي فهمد كه بزرگترين دشمن خودش است. شيطان مي تواند شما را وسوسه كند و شما را وسوسه كند زيرا شما يك خائن در درون خود داريد. اگر در درونت خائن نباشي و درون و بيرون انسجام نداشته باشي، شيطان نمي تواند تو را وسوسه كند. بنابراين كتاب مقدس مي گويد: "خدا را نمي توان وسوسه كرد" زيرا زناكاري در او وجود ندارد. اگر شكلات دوست نداريد، مطلقاً هيچ علاقه اي به شكلات نداريد و نمي خواهيد آن را بخوريد. پس بايد يك خائن در آن باشد. به همين دليل است كه يعقوب 1:13-14 مي‌گويد: «هيچ‌كس نگويد وقتي وسوسه مي‌شود، اما من توسط خدا وسوسه مي‌شوم، زيرا خدا با شر وسوسه نمي‌شود، و هيچ‌كس را وسوسه نمي‌كند، بلكه هركس به خودي خود وسوسه مي‌شود. اميال خودخواهانه منجر به وسوسه مي شود.»

تو وسوسه مي شوي چون شهوات خودت كشيده مي شوي كه خائن است. بسياري از مردم پرسيده اند، آدم و حوا توسط شيطان وسوسه شدند، پس چرا خداوند شيطان را آفريد؟ يعني چرا خدا مردم را وسوسه مي كند؟ فقط از شيطان به عنوان يك رسانه استفاده كنيد. پس اينجا مي گويند وقتي مردم وسوسه مي شوند، خدا را سرزنش نكنيد، خدا را سرزنش كنيد كه چرا خودش را با شيطان يا چيزهاي ديگر وسوسه كرده است. اگر خائني در وجودت نباشد، هيچكس نمي تواند تو را امتحان كند. خداوند عيسي بسيار واضح است كه حمله نه تنها در بيرون، بلكه در داخل نيز ساده است. بنابراين، پس از اينكه خداوند عيسي به همه چيز بينش داشت، به سراغ مشكلات دروني رفت.

[ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۷:۵۸ ] [ حميد متيني ]

[ نظرات (0)نظرات (0) ]

[ ]

سئو کار حرفه ای / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / دانلود بازی اندروید / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر /  خدمات نظافتی فن باز در مشهد / شرکت نظافتی فن باز در تهران / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال / کالا خواب رویایی / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی